Wednesday, September 26, 2012

1 päev sünnipäevani

Lugu selline, et homme samal ajal olen juba 17, mõneti on jõhkralt suur ootus ja ärevus, kuid teisiti on see nii lamp vanus, 1a. 18 saamiseni ning tuleb see aasta kuidagi ära kannatada. Host-isa juba küsis, kas mul neljapäev midagi plaanis ka on, vastuseks oli muidugi "ei", mida ma ikka neljapäeva õhtu teen. kui reedel saksa keeles kahe tunnine kontrolltöö, millest ma ei taju midagi, aga hullu pole, mis hindeid saama hakkan, pean lihtsalt kaasa töötama, sest hindeid üle ei kanta Eesti süsteemi ja tagasitulles jään klassi nagunii kordama. Viimasel ajal tekib vabasid päeva suhteliselt palju, seoses igasuguste üritusega ning tegelikult vägagi timm, sest praeguseks olen ma omadega suht kutupiilu, nagu oleks juba aasta aega koolis käinud, see trenn ja hommikuti vara ärkamine teeb lihtsalt oma töö, kuid vahepeal nädala sees magamine mõjub vägagi energiliselt.
Vahepeal sain eelmine nädal tuttavaks host isa pruudiga, kes tuli 6 nädalaselt puhkuselt tagasi ja ta korraldas ka õhtusöögi






Õhtusöök oli hea ja kiidan!
Käisin laupäev vaatamas vutti ja peale seda käisime linnas kõige teravamat currywursti söömas, nimetuseks oli sel b+ (nendel vorstidel mingi tähesüsteem, mis algab a'st ja lõppeb f''iga, a on kõige lahjem ja f kõige kangem, b+ on juba väga hull ja see on teravaim, mida ma osta sain oma vanusega, f''i söömisega on inimsed nt ka haiglasse sattunud ja pooled nutavad neid vorste süües :D:D), mille tellimiseks on vaja dokki näidata ja ma pean tõdema, ET SEEE OLI KURADI HULLL, selles mõttes ma söön teravaid asju, aga sellega oli mul suus 20min. täielik põrgu ning selle kõrvale jääkülm gaasidega Pepsi oli nagu soe jook, külma eqa gaase lihtsalt ei tundnud.  Host isa on f'i proovinud, kuid elus ta on. Läksime peale seda mingit jääteed tellima, pmts midagi juicesmoothi sarnast, maksis kena 3.50, aga peab kiitma, et põrgu kadus suust kiirelt.



Pilt ka siis põrgust, parempoolne minu ilus hakitud currywurstikene 








Eks uus sissekanne tuleb peale nv'd, siiski kuttidega tähistama ka ja varsti peaksin saama ka Eestist saadetud paki kätte, ema saadab kokaraamatu ja veic muud nänni :D


EDIT: Sain oma paki kätte ja üllatusena tuli kaasa ka üks teine pakk mu kõige kallimalt : ) Ema poolse paki tegin lahti, kuid selle teise avamisega ootan õhtuni : )



 Suured tänud emale, väga kiidan!




Kuldset septembri lõppu ja igatsen teid kõiki, eriti oma tibu!










No comments:

Post a Comment