Monday, September 17, 2012

17 kukub VARSTI

Alustada võiks sellega, et 10 PÄEVA ON JÄÄÄNUD MU 17. SÜNNIPÄEVANI!!!!! Aga no ainuke probleem on, ma ei kujuta ette, kuidas ma seda tähistan ja kas üldse on vaja :D. Tõenaoliselt kuttidega tuleb midagi ette võtta, sest nad kõik ülileilis alati, kui kellegil sünna, siuksed plaanid tehakse valmis.
Koolis on käidud nüüdseks 5 nädalat ?!?!?1 Polegi aru saada, et tegelikult nii kaua juba käinud, asi on veerend kiiresti ja ainult 4 nädalat on jäänud vaheajani, mis on 2 nädalat pikk, niiet veits oootan juba. Plaan on minna 4-5 päevaks puhkama Belgiasse, mida ma ka suhteliselt ootan. Peale vaheaega tuleb käia 8 nädalat koolis ja SIIS 3 NÄDALAT TALVIST VAHEAEGA, EI SAA KURTA JUST : ) aga see selleks.

Järgmine nv toimub jälle vuti vaatamine, plaan on valmis - päeval lähme vutti kuttidega vaatama, fännidega lainetama sinna tribüünile ja õhtul toimub ss Sead'i sünnipäev. Vahepeal oma kõige nunnumaga elanud siukest draamat läbi, aga no põnevust peab ju saama, muidu oleks jube lahja ja ebahuvitav elu meil. Veebime suhteliselt tihti, omad rutiinid välja kujunenud, nüüdseks 1,5 kuud kohe kaugsuhtes olnud, vahepeal täitus meil ka 4 kuud, elu kõige õnnelikumad 4 kuud olnud ja ma tõesti hoolin temast rohkem kui kunagi üldse kellestki v millestki hoolinud olen!

Välja on kujunenud, et ma olen tõeline koduperenaine. Kuna hostisa väga ei kokka, sest ta peab alla võtma, ss tegelen toidu tegemisega mina, kuid ainuke, mida ma olen harrastanud teha on pasta :D:D.


Toitun ilmselgelt tervislikult : ) :)







Vahepeal natuke mõtlesin enda peale ka..



...jaaaaaa aitab küll sellest rohelisest jamas











Natuke koduseid tegemisi ka, ei jõua koguaeg väljas süüa 






Vahepeal hullame ka tunnis  :))))






Niiet päikest sinna sügisesse Eestisse : ) Igatsen teid kõiki ja eriti oma kõige kallimat Merlini : )




No comments:

Post a Comment