Wednesday, November 7, 2012

aleopsti, 3 kuud!!!

Pean tunnistama, et viimasest postitusest on tõesti palju möödas ja vabandan ka oma laiskuse pärast, üritan end täna kokku võtta ja korraliku romaani maha pidada : )

 Viimane sissekanne toimus oktoobri algul millalgi, kui ma ei eksi nüüd. 3. oktoober sai 2 kuud kaugsuhet oma kõige kallimaga, 6. oktoober 2 kuud siin saksamaal olemist ja tegelikult on mul vägagi probleeme meenutamisega, mida ma mööduv kuu üldse korda saatsin. Käisin üle pika aja juuksuris ära, RÖÖVISID 13 EURI SELLE EEST ET AJADA MASINAGA LÜHEMAKS, VÄGA VIIS, KIIDAN!

Trenni on ka tehtud omajagu, eks seda jõutegemise kui kardiotreeningu näol, kuid sain hakkama ka oma uue rekordiga rinnalt surumises - 85kg, ise väga rahul, siiski 15 kg üle oma kehakaalu.


Toidutegemist olen ka harrastanud ikka ja jälle,




Mingisugune uuemat sorti eined on tekkinud maci, käisin proovisin needki ära ja ei kiida : (



Muidugi proovisin ka mingit vaheldust ja mäkerdasin midagi kiiret valmis





Koolis oli ka veerandi lõpu poole saksa keeles töö, mille ma tegin kaasa, aga no väga ma tulemusele ei panustanud :D:D Üsna keeruline oli siiski, ja olles teinud selle teema korra läbi Eestis, siis ei olnud ma karvavõrdki huvitatud uuesti selle teema läbivõtmisest - teksti analüüsimine ja selle põhjal analüüsi kirjutamine..

Vaheaeg hakkas mul 14 oktoober, ehk mul oli 2 nädalat vaheaega. Vaheaega võtsime meeleolukalt vastu ja see algas vutiga nädalavahetusel, mille me kahjuks kaotasime.
Cedric on ka alati rahul kui ma temast pilti teen : )



Käisin ka Frankfurdis filmimuuseumis, mis on üsna nimekas tegelikult ja väärtuslikku kraami seal täitsa leidub, nt. Star Warsist Dark Vaderi mask




Iseenesest vaheaeg möödus tavaliselt naq alati, käisin trennis, sõin ja magasin. Käisin väljas ja jõudsin ka paar korda vutti vaatama. Kuuldes, et Eestit tabas jääaeg, olin ise väga rahul :D:D, sest samal päeval haaras mind ainult selline vaatepilt aknast :D


Uue koolinädala algul oli muidugi Halloween, mida tähistatakse ikka väga väga palju rohkem kui seda tehakse Eestis, siin tehakse kostüümid ja näomaalingud pähe ja igapool lebavadki seest õõnsad kõrvitsad, täpselt naq filmis 




Eelnev peaks võtma kokku terve oktoobri. Nüüdseks november ja hommikud üsna pimedad. Muidugi sai meil tibuga 3 kuud kaugsuhet, väga raske see on, kuid kuidagi tuleb toime tulla. Igapäevased suhtlemised aitavad muidugi palju kaasa : ) Kutid koolist ütlevad ka juba, et dialekt mis oli alguses, hakkab vaikselt kaduma ja keel on ka algusega võrreldes arenenud. Mina muidugi ei oska kommenteerida seda, ise pole ma aru saanud : (

Viimane nv käisin jälle vutti vaatamas, ilm oli kehv, kuid mäng oli vapustav ja kohale oli ajanud end ~10 000 pealtvaatajat, võitsime 1-0 Hiljem olime linnas, tegime söögid joogid ja ei saanudki aru, kui õhtu oli käes ja juba Merliniga veebisin : )




Eile õhtul käisin kinos "Savages" vaatamas, mulle isiklikult meeldis täitsa ja oli vaadatav : )

Praeguseks ilusat novembri jätku ja lund teile sinna Eestisse, vahet ei ole ju et see teile ei meeldi :D
Igatsen teid kõiki ja eriti palju oma tibu : )




No comments:

Post a Comment