Monday, January 28, 2013

Teise poolaasta algus : )

Nii, ma siiralt vabandan, aga ma tunnistan, et blogikirjutamine pole mu lemmik asi ja juba tüütu minu jaoks, kuid üritan siiski midagi kokku kritseldada : )

Nii, viimane postitus oli 9. detsember seega olen ma peaaegu tervelt kaks kuud kirjutamata jätnud..
Kool lõppes mul samamoodi ennne jõuluvaheaega nagu Eestis, paar päeva enne jõule, 20. vms. Jõulud veetsin ma ikka pmts kodus ja midagi erilist ei juhtunudki, kuna ma elan ainult hostisaga koos ja ta pole eriline tähistaja, sõitsime ta vanemate juurde, kus sai natuke süüa ja sain ka paar kinki, sokid ja jõulukellukese :D, rääkisin tarka juttu ja nii see õhtu veereski. Aga mis oli väga ulme, oli see, et kraadiklaas näitas 24. detsembril +20 kraadi : ))

Järgmine päev läksime vanamehe pruudi juurde, kes tegi ka kerge söögi. Asi kujutas endast lisandite panemist väiksele pannile, mille paned sinna grilli vahele, ja valmiski paari minutiga siuke väikene roog, ja sai mitu korda erinevaid asju proovitud. Pilt ka lauast



 Vaheajal tuli vanamehe poeg külla, kellega saime ka väga ruttu tuttavateks, võib ka öelda, et sõpradeks. Ühiseid teemasid oli palju ja oli vägagi olla väikest aega nagu hostvennaga, kutt ise on sama vana kui mina, 95 sündinud. Kahjuks elab ta 300km eemal emaga koos, seega ta juthub harva  oma isa juurde. Käisime mitu korda kinos ja käisin ka "Hobbit'it" vaatamas, jäin täitsa rahule, ei olnud midagi hullu : ) Av möödus ka häguselt, läksin hostvennaga ta sõprade juurde, ei hakanud oma klemmidega jändama, kuna neil plnud isegi selge, mida nad teevad v kuhu lähevad. Sain uusi tutvusi  ja jäin ka väga rahule, Alustasime linnas ja lõpetasime väiksemas äärelinnas, kus oli siis seltskonnad kõik koos. Av teine osa peale paugutamist rääkisin tundideviisi oma tibuga Eestist ning oli väga hea tema häält kuulda, sest ma ei saanud temaga koos 2013 vastu võtta : ( Kuskil hommikul 6 paiku sain magama sõbra pool ja kuskil õhtu 9 olin alles kodus :D. Sai ns istutud ja pelatud natuke ning aeg mööduski, varsti oligi juba 14 jaanuar käes ja kooliminek. Söögitegemine on ikka selline, et pmts soojatoidu pean ise muretsema, vanamees ise teeb ikka väga vähe süüa. keedan kartuleid makarone jne, üsna lemmikuteks on saanud praekartulid :D:D Teen kohalike curry wursti ka järgi koduste vahenditega, ketsub, karri ja vorst :D:D












 Suur fänn olen ka döneritel, viimasel ajal käin ka väga tihti söömas









Sain ka kodustelt paki, aga kahjuks pühade ajal läks asi ikka väga aia taha, pakk tuli väga kaua ja verivorstid plnudki söödavad, leib oli ka halvaks läinud juba 10 päeva, aga no mis seal ikka, nälg oli tappev, läks väga hästi alla, ülimõnus oli


 See pakk on ka juba pool tühi, pooled kommid, piparkoogid ja shoxid ka juba ammu ilusti kõhus hihi

 Natuke trenni asju ka vaatamas käinud, üsna armusin sellesse neoonkollasesse pusasse, kuid 59 euri hakkama panna selle peale on ka debiilsus, vno ei ole nii rikas kahjuks :D, kuid aega ajalt unistan ikka sellest : (


Vahepeal sadas meil ka lumi maha, siuke kerge 10 cm ja -5 kraadi, kuid nüüd hakkab jälle asi sulaks kiskuma ja varsti ongi päeva jälle lõõskamas, järgmine nädal lubati kuskil +6 : ) 







Lisaks olen tegelenud natuke enda harimisega ja hakanud ka proovima lihategemisviise, all on enda maitsestatud kana, kuid no arenguruumi ikka jätkub mul :D:D




Ei jõuagi rohkem kribada midagi, ilusat talve jätku ja varsti olengi tagasi Eestis juba : )
Igatsen väga oma kõige kallimat : (

No comments:

Post a Comment